Cokolwiek czynisz, czyń roztropnie i patrz końca!" "Quidquid agis, prudenter agas et respice finem!" - Owidiusz
 
Akademia W.I.E.M. jest marką stworzoną przez Elżbietę i Szymona Spolankiewicz (formalnie przynależna do Profinans Sp z o.o. www.profinans.pl)

Elżbieta Spolankiewicz 668 112 888, wiem@akademiawiem.pl

Szymon Spolankiewicz  502 453 243, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Miarą klasy Biznesmena, Człowieka jest skuteczność, czyli umiejętność zamieniania wizji, strategii w praktykę, konkretne wyniki. Tę umiejętność mają nieliczni....
Akademia WIEM Modeluje Ludzi, Przedsiębiorców na Sukces, na tę właśnie umiejętność.
 
Akademia W.I.E.M. to - poprzez Inspirację, Motywację, Rozwój, Wzrost, Przełamywanie ograniczeń i Kodów - odpowiedź na pytanie 
"Co zrobić, aby sukces był świadomym rozwiązaniem dla siebie, firmy, rodziny, zespołu" i wprowadzenie jej w życie
 

 NASZE DZIAŁANIA OPIERAJĄ SIĘ NA:

  • przestrzeganiu zasady bycia skutecznym biznesowo i edukacyjnie
  • podejmowaniu działań długofalowych
  • aktywnym poszukiwaniu innowacyjności
  • byciu profesjonalistą, to jest:
    • -posiadaniu odpowiednio wysokich kompetencji
    • -byciu rzetelnym
    • -byciu operatywnym
    • -byciu konsekwentnym
    • -byciu systematycznym i uporządkowanym
    • -byciu całkowicie zaangażowanym

 

RELACJE Z KLIENTAMI/PARTNERAMI BUDUJEMY NA:

  • traktowaniu Klientów i Partnerów do współpracy na całe życie
  • empatii
  • rzetelności rozumianej jako:
    • chęć pomagania innym
    • mówienia tego, co myślimy
    • bycia w zgodzie z faktycznym stanem rzeczy
  • szybkości i elastyczności reagowania na zmianę po stronie Partnerów/Klientów oraz zmiany rynkowe
  • profesjonalizmie - pracujemy z tymi, na których możemy polegać
  • komunikatywności - posługiwanie się językiem Klienta, Partnera
  • byciu dobrze postrzeganym
  • pewności siebie

 

FUNDAMENTEM NASZEGO ŁADU JEST:

  • pozostawanie w harmonii opartej na porządku i systematyczności
  • praca u podstaw, pomaganie innym – szerzenie edukacji w oparciu o doswiadczenie, wiedzę i naukę
  • budowa marki opartej na prawdzie, jakości i klasie
  • pokojowa przebojowość (przyjazna Partnerom/Klientom)
  • pełna akceptacja Partnera/Klienta oparta na dobrych uczuciach
  • asertywność

 

FUNDAMENTALNE WARTOŚCI NASZEGO ROZWOJU TO:

  • doświadczenie i wiedza (mierz siły na zamiary, prognozuj/planuj długoterminowo i „krok po kroku”)
  • obowiązkowość "Zasada nr 1" (wykonaj zadanie od początku do końca)
  • spokój, bezpieczeństwo, stabilność, pewność
  • systematyczność i porządek
  • pewność siebie
  • prawda