Sztuka Sprzedaży Obserwacyjnej

Sztuka Sprzedaży Obserwacyjnej

I) Definicja Sztuki Sprzedaży Obserwacyjnej –  Szymon Spolankiewicz

Jesteś super sprzedawcą – głównie sprzedajesz sobie swoje myśli, zachowania, nawyki – potem kupują to inni (także Twój Partner/Partnerka, Żona/Mąż, Twoje dzieci, oraz Twój Klient, i Kontrahent…) – Szymon Spolankiewicz

Prostota Sprzedaży, Sztuka Sprzedaży Obserwacyjnej / Szuka Obserwacji Intuicyjnej

Definicja Sztuki Sprzedaży Obserwacyjnej c.d. –  Szymon Spolankiewicz

Budowanie relacji na tu i teraz, a także na długo po tym, kiedy w konkretnym celu, z konkretnym produktem, konkretną usługą zaoferowaliśmy naszemu Klientowi im ich samych.

A oni kupili siebie od nas w postaci naszego produktu, usługi.

Są nam wdzięczni. Jesteśmy tymi, na widok  których, na myśl o których uśmiechają się radośnie w oczekiwaniu na rozmowę lub spotkanie z nami.

I na kolejny jakże im potrzebny produkt czy usługę, czy potencjalną współpracę. To jest wymierne.  To jest możliwe. Metoda Wygrał-Wygrał

II) Sprawiaj, że życie staje się pasją, a praca staje się hobby :

1 – Klient (Ty też jesteś Klientem) woli stracić pieniądze, niż wyjśc na idiotę

2 – Klient chce być wyjątkowym Klientem (a nie przeciętnym)

3 – Pokazać jest o wiele skuteczniej niż powiedzieć

4 – Zakochać się w Kliencie

5 – Być katalizatorem zmian, zmienić nastawienie na OK.

6 – Komunikacja z klientem tak, by robiło to na nim wrażenie

7 – Dla Klienta istotne co on z tego będzie miał

8 – Każdy chce się czuć dobrze, że podjął daną, dobrą decyzję

9 – Poczucie bezpieczeństwa buduje relacje z klientem…

III) Zakres:

Język ciała

Trójkat Życia

Zasada 80/20

Metoda 5S (Keizen)

Życie jest Echem

Symbole i Symbolika

Sprzedaż po Sprzedaży

Komercjalizacja Innowacji

Intuicja w biznesie

Sztuka Obserwacji Intuicyjnej

Sztuka Rozmowy vs Sztuka Milczenia

Sojusze biznesowe i Sojusze z samym soba

Metoda Analogii Wymuszonej (Edwarda De Bona)

Interes Klienta – Klucz do powtarzalności transakcji

IV) Jesteś super sprzedawcą – głównie sprzedajesz sobie swoje myśli, zachowania, nawyki – potem kupują to inni (także Twój Partner/Partnerka, Żona/Mąż, Twoje dzieci, oraz Twój Klient,  i Kontrahent…)

– Emocje: wróg czy przyjaciel

V) Pasje, Zainteresowania tego szukamy u siebie, a potem u innych

VI) To Kierowca, a nie Pasażer  “widzi więcej”

VII) Optymalizacja decyzji

VII) Skuteczne działanie i Skuteczne nie-działanie

Bonus – Regeneracja psychofizyczna organizmu

Szymon Spolankiewicz, szymon.spolankiewicz@akademiawiem.pl, 502 453 243